Y.M.P. oprichter van Stichting Silverline daarnaast is hij een podiumproducent die met zijn activiteiten een jong en divers publiek aanspreekt met zijn podium- en woordkunst.

Door een ontmoetingsplek te creëren voor jongeren met weinig tot geen podiumervaring, hen aan te sporen tot het ontwikkelen van hun talent en hen daarbij een helpende hand te bieden zet hij spoken word bij een jonge doelgroep op de kaart.

Y.M.P. richt zich niet alleen op spoken word. Hij brengt met zijn werk verschillende culturele disciplines als toneel, spoken word, literatuur, comedy, muziek en gaming samen en weet hiermee unieke podiumavonden in Rotterdam neer te zetten.

Inmiddels is het vier jaar geleden dat Y.M.P. besloot zich volledig op zijn carrière als spoken word artiest en podiumproducent te storten. Na een lang niet altijd gemakkelijke jeugd bewandelde hij een tijdje te verkeerde paden. In twee jaar detentie ontdekte Y.M.P. zijn talent voor woordkunst.

Toen hij vrij kwam, besloot hij het roer drastisch om te gooien en zijn talent tot het uiterste te benutten. En dat doet hij.

Na zijn eerste onemanshow waren de reacties lovend en in de daaropvolgende shows werden niet alleen de reacties lovender.

Ook het publieksbereik én het aantal artiesten dat zich bij hem aansloot groeide. In 2016 besloot Y.M.P. dat hij het grootser wil aanpakken.

Hij wil het verschil maken in Rotterdam, groter en breder programmeren en zo veel mogelijk mensen aanspreken en inspireren met zijn werk.

Deze ambitie streeft hij dagelijks na.

Contact:

info@stichtingsilverline.nl